|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Tapasztalataink szerint a vállalkozások évről-évre jobban segítségre szorulnak a számvitel, adózás és munkaügyi adminisztráció terén, a szerteágazó és egyre bonyolultabb jogszabályi háttér miatt. A kis és középvállalkozások költségviselő képessége többségében nem engedi, hogy saját személyi feltételeket biztosítsanak számviteli és munkaügyi kötelezettségeik teljesítésére. Tevékenységünk kettős célja az, hogy közreműködésünkkel Partnereink a jogszabályokban előírt kötelezettségeiknek költség-hatékony módon eleget tudjanak tenni, továbbá javaslatainkkal támogassuk gazdálkodásuk folyamatos ésszerűsítését. Tulajdonosi szemléletű könyvelés és ügyintézés. Cégalapítást megelőző tanácsadás - előzetes tájékoztatás az alapító(k) részére a leendő cég adózási, számviteli kérdéseiről, várható kötelezettségeiről és lehetséges eredményéről. Számviteli rendszer kialakítása - számlarend, egyéb előírt számviteli és pénzügyi szabályzatok kialakítása. Könyvelés - főkönyvi könyvelés a kapcsolódó ügyviteli feladatok ellátásával, - adóbevallások, beszámolók és statisztikák elkészítése, Bér, munkaügy - bérek, járulékok számfejtése, TB ügyek intézése, - munkaügyi nyilvántartások vezetése, alkalmazottak be- és kiléptetése Folyamatos konzultáció - rendszeres egyeztetés a Megbízó várható kötelezettségeiről és eredményéről, - tájékoztatás a jogszabályi változásokról és annak kihatásairól. Könyvvizsgálat - a jogszabályi kötelezettség alá eső Megbízóink könyvvizsgálatáról megbízható partnereink révén gondoskodunk. Cég képviselet - a hatósági egyeztetések, eljárások során ellátjuk Megbízóink képviseletét (APEH, TB, Önkormányzat). Elektronikus adóbevallás - a különféle bevallásokat és jelentéseket elektronikus úton nyújtjuk be az APEH részére. Rugalmas árpolitika - a megbízási díjról az igényelt szolgáltatások arányában egyedileg állapodunk meg Megbízóinkkal. |